دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
  • گردباد ناگهانی مراسم سیاسی را برهم زد / فیلم

  • سرنگونی گاومیش در هجوم گروهی شیرها / فیلم

  • سوخو-۳۰های روسی در راه ایران؛ تغییر موازنه قدرت در آسمان خاورمیانه

  • خشم قلعه‌نویی در جام جهانی پیچید + عکس

  • زمان ثبت‌نام حج تغییر کرد + عکس

  • دستور مهم هیأت مذاکره کننده ایرانی در سوئیس

  • قیمت نقره امروز یکشنبه ۳۱ خرداد

  • آغاز نشست چهارجانبه ایران، آمریکا، قطر و پاکستان در سوئیس

  • وضعیت بورس یکشنبه ۳۱ خرداد

  • هزارمین بازی جام جهانی با پیروزی ژاپن رقم خورد

  • درباره یک چریک عارف

  • دیدار گروسی با وزیر خارجه سوئیس در بورگن اشتوک

  • پیام وزیر خارجه سوئیس پس از دیدار با عراقچی

  • جزئیات مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس +فیلم

  • خط و نشان بی‌سابقه‌ی روزنامه‌ی اسراییلی برای ترامپ + عکس

  • چه کسی پشت نبویان پنهان است؟

  • قیمت موبایل‌ امروز یکشنبه ۳۱ خرداد

  • یارانه‌بگیران در آستانه تغییر بزرگ

  • خبر امضای مجدد توافق ایران و آمریکا صحت ندارد

  • حیرت غرب از شکست در مأموریت حذف موشک‌های ایران + عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 109554
    تاریخ انتشار: 05/آبان/1397 - 10:49
    یارو برای یک عده تعریف می‌کرد و می‌گفت؛

    گفت و شنود/ یادم نمیاد!

    یارو برای یک عده تعریف می‌کرد و می‌گفت؛ عجب دوران طلایی و خوبی داشتیم! پرسیدند؛ کدام دوران را می‌گویی؟ گفت؛ شما یادتان نمیاد! گفتند؛ خب، شما بگید، گفت؛ خودم هم یادم نمیاد!

    گفت و شنود/ یادم نمیاد!

    گفت: آقای مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران برای توجیه ناکارآمدی‌ها گفته است «دولت فاقد اختیار است»!
    گفتم: ولی آقای کرباسچی، دبیرکل همان حزب گفته بود، دولت سرگشته و بی‌کفایت است!
    گفت: خود آقای مرعشی هم پیش از این به تمسخر گفته بود، به یک مدیر ۳ تا پاکت می‌دهند. پاکت اول نوشته تا یک‌سال عملکرد مدیر قبلی را تخریب کن. سال دوم، تا می‌توانی وعده بده! و سال سوم که سررسید وعده‌هاست، استعفا بده!
    گفتم: برخی از دولتمردان همین توصیه‌های ایشان را مو به مو عمل کرده‌اند، پس چرا حالا می‌گوید دولت اختیار نداشته و نمی‌گوید از اول هم دغدغه کار کردن نداشته؟!
    گفت: در عوض تا دلت بخواهد از دولت سازندگی تعریف و تمجید می‌کند، بدون آنکه به دستاورد مهمی از آن دوران ‌اشاره کند!
    گفتم: یارو برای یک عده تعریف می‌کرد و می‌گفت؛ عجب دوران طلایی و خوبی داشتیم! پرسیدند؛ کدام دوران را می‌گویی؟ گفت؛ شما یادتان نمیاد! گفتند؛ خب، شما بگید، گفت؛ خودم هم یادم نمیاد!

    منبع : کیهان

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما